Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Ketahuilah Bahan Tradisonal Boleh Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi, Tumit dan Lutut


Gunakan Tanpa Was-Was: Ada Kelulusan KKM


Dah Puas Menyapu Ubat Di Farmasi, Klinik Tak Baik-Baik...

Ramainya yang sakit sendi, tumit kaki dan lutut, terutama umur 50-60an


Bagaimana daun ketumpang air boleh digunakan bagi mengilangkan sakit sendi dan lutut. Hasil bahan tradisional ini lahirlah krim Doxtecream
Sakit-Sakit Sendi dan Otot


Macam Mana Kita Dengar Tiga Video Testimoni Dulu

1. Testimonial Doxtecream: Sakit Lutut

- Alhamdulillah selepas menggunakan krim Doxtecream (Doktejoint)



2. Testimonial Doxtecream: Sakit Sendi Tangan
- Baik selepas menggunakan krim Doktejoint


 


3. Testimonial Doxtecream: Sakit Belakang - Slip Disk
- Hilang selepas menggunakan krim Doktecream





Ini Maklum Balas Bertulis Pelanggan Kami Terhadap DoxteJoint (Doxtecream)

1. Testimonial Puan Yamuna a/p Kurunthayah - Pelabuhan Kelang, Selangor.


Testimoni mengenai kejayaan mengurangkan sakit sendi dengan menggunakan krim Doxtecream
Testimoni Krim Doxtecream

"Ibu saya dah berjalan seperti biasa dalam dua hari sahaja. Hari ini dah bawa pergi jalan-jalan dah...Memang berkesan", kata Yamuna wasapnya kepada saya.

Emak Yamuna sakit lutut. Susah nak berjalan. Kata Yamuna, emaknya bekerja angkat barang-barang yang berat. Badannya besar pula. Faktor ini menyebabkan gel dalam lutut semakin nipis, kata Yamuna kepada saya. 

Emaknya pernah buat physio sahaja. Hospital pernah cadangkan buat suntikan, tetapi ibunya tidak mahu.


2. Testimonial Puan Norhafizah - Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur


 krim sakit lutut Doxtecream dibuat dari ramuan daun ketumpang air dan rerama hijau
Puan Norhafizah Mohd Sukri
Kaunselor, Bukit Aman, Kuala Lumpur

Tisu lutut koyak - sukar nak solat

Kira-kira satu bulan dahulu, Imam Hassim dari Masjid Saidina Othman, Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur membeli krim Doxtejoint untuk isterinya yang sakit lutut dan sangat sukar untuk solat. 

Mengikut kata isterinya dalam whatsapp kepada saya, beliau sebelum ini sangat aktif dalam sukan. Lepas itu, beliau berhenti aktif sukan kerana tisu lututnya koyak. Beliau sukar untuk solat dan pergerakan dalam solat perlahan.

Alhamdulillah selepas beberapa minggu menggunakan krim Doxtejoint, beliau kini boleh solat seperti biasa.

3. Testimonial Dato Hj Mohd Zaini Othman - Shah Alam


cara hilangkan sakit sendi dengan menggunakan krim sakit sendi doxtecream
Testimoni Krim Doxtecream


Mula Beli Sebotol, Dua Hari Kemudian Beli 2 Botol

Mula-mula pelanggan ini beli sebotol, selang dua hari beli lagi dua botol.

Dari whatsapp kepada saya, sebab membeli dua botol lagi ialah kerana krim ini didapati berkesan dalam mengubat sakit sendi beliau.

4. Testimonial Puan Haibah Sio - Miri, Sarawak


ubat sakit lutut doxtejoint dibuat dari bahan tradisional daun ketumpang air dan rerama hijau
Testimoni Krim Doxtecream

"Alhamdulillah, OK sakit pun hilang, rasa selesa dah sekarang" Puan Habibah, 53 tahun, dari Sarawak berwasap kepada saya mengadu sakit lutut dan mahu mencuba krim Doxtejoint.


Selepas satu bulan, saya call, dan memberitahu saya yang sakit lututnya telah hilang. Beliau rasa selesa sekarang.


Mari Kita Tengok Kesah Ini...

Kesian pakcik-makck yang berumur 40an-60an pergi solat di masjid tetapi bergerak dalam keadaan tidak selesa untuk solat - sakit lutut, sakit sendi, sakit otot. Lebih bermasalah kalau masjid ada tangga.

Kerana sakit lutut, lutut menjadi ketat, semua solat jadi sengsara - susah nak jalan, susah nak rukuk, susah nak sujud, susah nak duduk dari sujud dan susah nak bangun semula. Pitam kepala bila bangun.

Tentu ayah-ayah kita, emak-emak kita, saudara-mara kita, kawan-kawan kita hadapi masalah sakit sendi yang sama. Tentu kita kesian...

Dengar kabar, dah macam-macam ubat makan termasuk pain killer, tidak juga baik. 

Memang sukar untuk baik sakit lutut, sakit sendi atau sakit kaki terutama atas faktor usia dan sebagainya. 

Jika ia melibatkan pembedahan ia melibatkan kos dan belum tentu baik.

krim sakit lutut doxtejoint yang mujarab dan berkesan
Sendi Lutut Ibarat Kunci - Lutut Sakit, Semua Sakit
Sekiranya ada penawar yang boleh merengankan sakit mereka alangkan baiknya, dapat juga mereka mengerjakan perintah Allah di penghujung usia mereka. Ia tentu rezeki mereka...

Tentu Kita Pun Nak Berjasa Kepada Mereka...


Kini Ada Penawar Atau Ubatnya...
Apa Itu Krim DoxteJoint?

Krim Ini Mampu Meredakan Sakit Sendi Dalam Tempoh 3-5 Hari Selepas Menyapu Dua Kali Sehari...

Krim ini boleh juga digunakan bagi menderita sakit tumit


ubat sakit tulang belakang
Kesan Seawal 3 Hari


Bagaimana Doxtecream Dihasilkan? - Ia terhasil daripada penyelidikan universiti tempatan - Tonton video ini.


Dua Ciri Utama Doxtecream
1. DoxteCream - krim sendi bagi semua jenis sakit sendi. Krim ini adalah supplement bagi mengurangkan rasa sakit sendi - sendi lutut, sendi kaki, atau tangan. 

2. DoxteCream - mengandungi bahan organik dan hasil penyelidikan sebuah universiti tempatan dan sebuah syarikat swasta.

ubat sakit lutut
DoxteJoint


Bagaimana Kehandalan Krim Doxtecream Melegakan Sakit Sendi Dan Otot?


Baca Ini...

Pertama: 
Doxtecream - krim organik krim dan ia agen pembawa khasiat semula jadi terbaik ke dalam kulit. 

Ke-2
Doxtecream - mengandungi ekstrak daun Ketumpang Air (sireh cina). Daun Ketumpang Air telah terkenal sejak zaman berzaman bagi mengubat gout, arthritis, sakit sendi dan sakit urat.


Ke-3
Doxtecream - mengandungi ekstrak daun Rerama Hijau. Daun Rerama Hijau kaya dengan bahan anti oksidan dan sangat diperlukan dalam rawatan kulit.

Ke-4
Doxtecream - mengandungi minyak Kelapa Dara. Minyak ini mempunyai khasiat anti-fungus, anti bakteria. Minyak ini berfungsi melembab dan melembutkan kulit - dapat mempercepatkan proses rawatan sendi.

Ke-5
Doxtecream - mengandungi Vitamin E. Vitamin E dapat meningkatkan kesihatan dan kualiti kulit pada sendi itu.

Ke-6
Doxtecream - mengandungi minyak kapsikum (capsicum oil) dan methol. Minyak dan methol ini berupa memberi pesakit sendi rasa selesa dingin dan pada kulit.

Ke-7
Doxtecream - mengandungi bahan organik lain atau nutrien tumbuhan yang berkesan untuk rawatan sendi. Antara lima bahan yang digunakan ialah Vitexin, Rutin, Querecetin, Salvigenin dan Gardenin B.

DoxteJoint Selamat Digunakan - telah mendapat Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
(NOT170306417K)

Gunakan krim Doxtecream tanpa was-was kerana ia telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan dan boleh dipakai semasa solat kerana ia dibuat dari bahan organik dan halal.


doxtecream krim terbaik untuk mengubat sakit sendi dan sakit lutut
Krim Doxtecream


Video Cara Guna Krim Doxtecream




CARA ORDER

Harga: RM109 sudah termasuk pos laju - 1 botol
Harga: RM199 sudah masuk pos laju - 2 botol


- Bank-in Maybank: Abd Rahaman A Rasid
1141 0524 8789, atau
- CIMB: Abd Rahaman A Rasid
8000 7866 60
- Forward sms bank transfer atau whatsapp bukti bayaran
- Whatsapp nama, no hp dan alamat kepada 013 366 1242
- Kiriman akan dipos laju dalam masa 24 jam.


Pertanyaan

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya:
Abd Rahaman A Rasid (STOKIS/AGEN - STOK SENTIASA ADA)
fb@doxtejointcream
013 366 1242
abdrahaman@gmail.com

Wakil Kami

Bandar Tun Razak
Abd Rahaman (Stokis/Agen) & Zalilah (019 366 1776)
013 366 1242


Bangi-Kajang
Razak Husin
017 680 6955


Sungai Petani/Kulim/Alor Star
Shahrizam Che At
019-480 2571

Melaka
Ayu Nirwana Kosmetik
016-663 2032

Pautan Testimoni Kami


Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini



Comments

  1. Hari ini seorang agen order 20 kotak DoxteJoint....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Saya sudah mesej ke telefon tuan sebentar tadi
      http://www.id4u.my/rr.php?id=3310&user=ID00177MY

      Delete
  3. Sya nak beli klau ada di Kota Kinabalu. Boleh tuan tunjukkan kedainya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami jual online dari Kuala Lumpur. Hubungi saya 013 366 1242

      Delete
  4. Replies
    1. Poslaju atau datang rumah saya di Bdr Tun Razak Cheras

      Delete
  5. Salam.. sy nak tanya, ada kesan apa2 x masa mula2 pakai ubat ni? Ke semua testimnoni encik tunjuk bila pakai ubat ni terus bagi kesan positif?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada hilang terus sakit sendi. Ya, kebanyakan positif sebab ada yang buat repeat sale. Tapi jika masalah lutut tu berkaitan dengan bendalir dah habis atau doktor suruh operate, itu cerita lain, bagaimanapun krim ini mampu redakan kesakitan terutama ketikan nak solat.

      Delete
    2. Salam.. Nk Tanya mak sy sakit bisa2 dekat kaki blh guna ke abat ni

      Delete
  6. Notice, the annual same as his minute rates are slightly under 6%, at 5. mortgage payment calculator canada Information and interactive calculators are made offered to you only as self-help tools to your independent use and are not intended to deliver investment or tax advice. mortgage calculator canada

    ReplyDelete
  7. Untuk sakit sendi di bahu macamana? Boleh guna ubat ni?

    ReplyDelete
  8. Kalau sendi² dan lutut yg kaku mengeras boleh sembuh ke dengan krim ni?

    ReplyDelete
  9. KISAH CERITA AYAH SAYA SEMBUH BERKAT BANTUAN ABAH HJ MALIK IBRAHIM

    Assalamualaikum saya atas nama Rany anak dari bapak Bambang saya ingin berbagi cerita masalah penyakit yang di derita ayah saya, ayah saya sudah 5 tahun menderita penyakit aneh yang tidak masuk akal, bahkan ayah saya tidak aktif kerja selama 5 tahun gara gara penyakit yang di deritanya, singkat cerita suatu hari waktu itu saya bermain di rmh temen saya dan kebetulan saya ada waktu itu di saat proses pengobatan ibu temen saya lewat HP , percaya nda percaya subahana lah di hari itu juga mama temen saya langsung berjalan yang dulu'nya cuma duduk di kursi rodah selama 3 tahun,singkat cerita semua orang yang waktu itu menyaksikan pengobatan bapak kyai hj Malik lewat ponsel, betul betul kaget karena mama temen saya langsung berjalan setelah di sampaikan kepada hj Malik untuk berjalan,subahanallah, dan saya juga memberanikan diri meminta no hp bapak kyai hj malik, dan sesampainya saya di rmh saya juga memberanikan diri untuk menghubungi kyai hj Malik dan menyampaikan penyakit yang di derita ayah saya, dan setelah saya melakukan apa yang di perintahkan sama BPK kyai hj Malik, 1 jam kemudian Alhamdulillah bapak saya juga langsung sembuh dari penyakitnya lewat doa bapak kyai hj Malik kepada Allah subahanallah wataala ,Alhamdulillah berkat bantuan bpk ustad kyai hj Malik sekarang ayah saya sudah sembuh dari penyakit yang di deritanya selama 5 tahun, bagi saudara/i yang mau di bantu penyembuhan masalah penyakit gaib non gaib anda bisa konsultasi langsung kepada bapak kyai hj Malik no hp WA beliau 0823-5240-6469 semoga lewat bantuan beliau anda bisa terbebas dari penyakit anda. Terima kasih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Doa Dari Al Quran Mengenai Sakit Lutut Dan Sendi?

Bagaimana Nak Kurangkan Sakit Osteoartritis Sakit Sendi Lutut?